Навігація
Наша гордість

Важливим освітнім завданням педагога є спрямування роботи на розумовий розвиток учнів, що забезпечуватиме формування їхніх творчих здібностей, здатність і уміння знаходити нові шляхи для розв’язання практичних завдань, творчо застосовувати набуті знання у майбутній діяльності.
Аналіз теорії та практики навчання дає можливість стверджувати, що головною ознакою активності методу є висока розумова діяльність учнів, яка визначається: швидкістю і логікою мислення; тривалою продуктивною роботою в заданому режимі; самостійним прийняттям рішення; взаємодією учнів і викладача за допомогою прямих і зворотних зв’язків тощо.
Імітаційно-ігрові методи дозволяють імітувати в ігровій формі і реалізовувати за допомогою ігрових дій в штучно-створених педагогічних ситуаціях майбутню професіональну діяльність учнів. На практиці в системі активного навчання використовуються такі моделі ігрового навчання: імітаційні, операційні, рольові, сюжетні, ігри- змагання.
29 січня 2019 року відбулося засідання клубу знавців «Що? Де? Коли?» з кулінарної тематики, де брали участь не тільки учні професії «Кухар», а й з інших професій. Захід організувала і провела викладач спецдисциплін Михайловська Людмила Іванівна. Цікавим , веселим, пізнавальним та музично – захоплюючим виявилось змагання знавців з командою телеглядачів. І в чесній боротьбі перемогу здобула команда знавців на чолі з капітаноом команди- Салагором Русланом. Найактивнішими гравцями «Що?Де?Коли?» стали: Салагор Руслан та Павлуш Анастасія.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Корисні посилання
Міністерство освіти україни молоді та спорту nmk_pto oda dd_osvitu2 der_adm  Національна дитяча гаряча лінія  Національна гаряча лінія