
Мотивація професійного вибору, відношення учня до навчального закладу, його професійна орієнтація і життєві плани в багатьох випадках залежать від інформації, яку він отримає на найбільш важливому етапі складного та суперечливого процесу професійного самовизначення. Вибір професії — один з головних життєвих виборів, який здійснює людина в юному віці. Він має велике значення як для самої людини, так і для суспільства. Профорієнтаційна робота зі старшокласниками – одна з найважливіших ділянок профорієнтаційної роботи педагогічного колективу нашого ліцею.
Тому, соціальним педагогом та практичним психологом було проведено тренінги «Формула успіху» з профорієнтаційної роботи у Піщанобрідській ЗОШ І-ІІ ступенів та Піщанобрідській ЗОШ І-ІІІ ступенів. Тренери запропонували учням різноманітні вправи, руханки, відеоролики пов΄язані з вибором професії. За допомогою вправ було розкрито формулу вибору професії та вказано на найбільші помилки при виборі професії. Учні активно долучалися до тренінгу, виконували всі поставлені задачі та запрошували приходити з подібними тренінгами. Захід пройшов творчо, креативно, цікаво.




Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Залишити відповідь