
У забезпеченні якісних результатів професійної підготовки кваліфікованих робітників особлива роль належить педпрацівнику, його професійно-педагогічній компетентності, зокрема методичній компетентності.Саме для вирішення даних завдань у ліцеї і створені методичні комісії, які знову розпочали свою роботу з початком нового навчального року.
06.09.2019 року відбулося перше засідання методичної комісії загальноосвітніх дисциплін природничо-математичного циклу. На засідані були присутні всі члени МК:Бондаренко А.І., Соловей Г.М., Синецький С.В.,Кащєєва Н.В.,Осадча Я.І. .
Голова МК Бондаренко А.І. привітала колег з початком навчального року та провела інтер-активну вправу “Зірка бажання”, в ході якої кожен присутній висловив своє бажання та побажання присутнім на цей навчальний рік.
Викладачі МК природничо-математичного циклу працювали над такими питаннями:
1. Проаналізувати діяльність методичної комісії викладачів предметів природничо-математичного циклу за 2018/2019 навчальний рік та визначити пріоритетні напрямки роботи у поточному навчальному році.
2.Затвердження плану роботи на 2019-2020 н.р., завдань МК на 2019-2020 н.р.
3. Вивчення нормативно-інформаційної документації і методичних листів з питань викладання предметів природничо-математичних дисциплін у 2019/2020 навчальному році. Ключові зміни у програмах.
4. Обговорення календарного планування предметів природничо-математичного циклу на 2019/2020 навчальний рік з урахуванням змін згідно Наказу Міністерства освіти і науки України
5. Розгляд та схвалення діагностичних контрольних робіт з предметів природничо-математичного циклу.
Після плідного обговорення та дискусій були ухвалені слідучі рішення:
– Викладачам природничо-математичного циклу дотримуватися методичних рекомендацій у викладанні навчальних предметів;
– На кожному уроці реалізовувати Концепцію національно-патріотичного виховання дітей і молоді;
– Використовувати інноваційні технології навчання , щоб передбачити безперервне повторення навчального матеріалу, спрямовувати роботу на практичне використання отриманих знань;
– Вести безперервний моніторинг рівня математичної та технологічної грамотності;
– Використовувати інноваційні технології під час викладання природничо-математичних дисциплін, провести протягом року предметні тижні, конкурси, вікторини;
– Реалізовувати принципи компетентністної освіти в умовах інноваційного освітнього процесу.


Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Залишити відповідь